Sovit gott?

Jaa... Faktiskt så har jag gjort det :) Slocknade tidigt också där kring elva. Jätteskönt :) Emil vaknade första gången vid halv fem, så lyfte över han till våran säng som så fint blivit till en vana. Nackdelen är ju att numer då jag lyfter över honom så är det bara för att mysa för han vill inte somna om! (han har slutat vakna fem hela tiden, för så tidigt kliver jag då inte upp) Tror ni han ville somna om imorse? Neeeej. Istället provade jag lägga tillbaka han i sin egen säng och hipps vipss så vaknade jag närmare halv sju :) Underbart. Då vet jag att det fungerar :)

Idag blir det mest mys hemma. Måste städa toaletten, nu är det typ panik!! :/ Också ska jag ta tag i disken (gjorde aldrig det igår, Suzie kom på besök :) Anki skulle komma förbi med Ebbas koppel också, tack och lov. Går inte att ta henne på nån längre sväng med hennes fina kabel, haha.

Ikväll blir det förhoppningsvis träning, pilates! Allt hänger på min kära mor om hon kan komma hit och vara/lägga Emil. Vi får hoppas på det. Har faktiskt inte ens frågat ännu, men det löser sig ;)

Nu en morgonrök och bus med trollet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0