Slut som artist

Då var denna vecka förbi.

Dagen har varit bra. Har hunnit göra allt som stog på mitt schema i städväg: Diska, plocka undan, damtorka, damsuga, skura och såklart tvätta :) Sen har vi även varit på Maxi och handlat en hel del så nu borde vi ha så vi klarar oss ett bra tag! :) Emil fick sig en jäkla massa blöjor för det kan man inte ha för mycket av ;) Och självklart blev det lite godis och dricka till oss, hehe :P

Blev middag hos mamma och pappa. Idag bjöds det på pannbiff, potatis och löksås, riktigt gott. Emil tyckte också det var gott ;) Väl hemma så slängde jag Emil i plurret så han fick sitta och plaska ett tag och sen blev det soffmys med mamma och vällingflaskan ;) Emil fick vara vaken lite längre idag eftersom han sov 2 timmar på eftermiddagen mellan halv tre och halv fem, plus att vi var ganska länge hos mamma och pappa och han skulle hinna bada sen också. Så han var i säng strax efter halv åtta. Och han somnade på en gång som vanligt :)

Klockan nio hämtade jag upp Anne på hennes jobb och sen for vi till Sun Tan och solade. Gud så underbart skönt det var!! Sist jag solade solarium var säkert 2 år sen, om inte mer! Jag känner mig superfräsch direkt efter fastän det inte syns, haha! :) Ska åka på Tisdag och Torsdag också om jag kan.. man måste ju grunda lite, sen räcker det med 1 gång i veckan tror jag? Det blir nog bra, lite färg vill man ju få sig så man inte är kritvit när sommaren väl är här :P

Nu ska jag göra mig redo för sängen, är grymt trött.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0