Marknad

Så var dagen slut. Eller inte riktigt, men känns lite som så..

Blev en tripp till stan idag med Emil och Emma. Gick på lite affärer, fikade och gick på marknaden. Det enda jag köpte var 8 par sockar åt Emil på marknaden. Man kan aldrig ha för mycket strumpor ;)

Kom hem för inte allt för länge sen så jag har bara hunnit ge Emil middag (alldelens nyss) och nu har jag slängt han i säng, han var MEGA trött. Så han sover nog gott nu. Han får sig en liten powernap ;) Själv sitter jag och nöter som vanligt och Patrik (och Ebba, hon fick också följa) är och skjutsar lite folk. Får se när han kommer hem, borde vara ganska snart tycker jag :) Har knappt hunnit se han nånting sen i Onsdags känns det som. Jag och Emil har bara vart och ränt runt, i stan, i Pite och lite varstans. Men det är ju också kul ;) Kom att tänka på en sak.. jag har inte tagit en enda promenad med Ebba sen i Onsdags förmiddag( förutom små korta rastningar innan läggdags). Väääldigt ovanligt! Men som sagt, jag har ju varit borta mycket så det har Patrik fått tagit hand om :) Men det ska det bli ändring på, måste röra på fet fläsket!!! ;)

Nä, ska slänga mig i soffan och vila lite. Får se vad kvällen har att bjuda på, säkert inte mycket. Kommer vara alldelens för trött för några som helst aktiviteter, haha.

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0