Lugnet före stormen ;)

Blev en lugn hemmadag idag iallafall. Var smått rastlös till en början men sen vart det bättre :) Emil vilade mellan ett och två idag, sen så gjorde vi oss startklara för att ta en promenad till Rimi, hela familjen såklart :) På väg ut genom dörren ringde Malin och Helena som var på våran parkering och ville komma på besök. Så dom följde också med på en promenad :) Väl tillbaka så satte vi oss på balkongen och drack kaffe/läsk och fikade lite smått och gott, supertrevligt var det :) Dom drog sig hemmåt vid halv fem och vi gick in så Emil fick i sig lite middag.

Även denna kväll fick Emil bada, alltid lika nöjd ;) Sen läggdags vid sju som vanligt. Blev en sen middag idag eftersom Patrik började med grytan väldigt sent och den ska koka i ca 2-3 timmar. Men maten var precis klar då jag hade lagt Emil så det vart en bra tajming ;) Även idag bjöd vi Andreas på middag, vi gööööder honom! Mohahahah ;D

Nu på kvällskvisten så kom Jenny och Dolly förbi så vi tog oss en promenad till gränderna till Emma där åde Ebbs och Dolly fick busa med lilla Tequila. Riktig gobit det där :) Surrade med Emma ett tag och sen knallade vi tillbaka. Följde Jenny till bilen och sen gick vi in, då hade klockan redan hunnit bli tio. Tänk vad tiden går fort då man har roligt?!! :) Tog tag i det stora diskberget då jag kom in och NU är jag färdig! Helt sjukt hur mycket disk vi kan samla på oss under en dag. Helt galet.

Nu ska jag slänga mig i soffan och smaska i mig chipsen som är kvar från igår och sen blir det sängen, är riktigt trött faktiskt. Godnatt på er :)

Imorgon är det fest! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0