Förjävla roligt!!

Godmorgon.

Gårdagen spenderades hemma. Ringde alla nödvändiga samtal som jag skjutit upp och det ser ljust ut nu äntligen! Pratade med jobbet i Boden och dit ska jag tillbaka om ca två veckor. Känns rätt bra iallafall. Var på anställningsintervju igår men känns inte särskilt aktuellt, inte just nu iallafall. Ska säga det på ett snyggt sätt så att jag kansöka där i framtiden ifall det behövs. Jag får a-kassa nu de få veckor jag går hemma tills jag börjar jobba igen, kanon!

Hade tvätt tid igår kväll också men som tur var så var de ledigt redan vid två så jag var färdig väldigt snabbt, skönt det :) Blev middag hos mamm och pappa, hembakad pizza. Riktigt gott! Sen så kommer vi till höjdpunkten över gårdagen.. jagkörde vattenskoter!! :) Förjääääävla roligt var det :) Andreas var och hyrde igår på eftermiddagen så dom var och sjösatte den vid snickar. Först stog vi bara och kollade på. Men när alla killar hade kört kände jag mig riktigt jävla tvingad att köra. Jag menar, hur ofta får jag en sån chans?! Måste passa på :D Andreas fick åka med mig, ville inte åka själv. Men ruskigt kul var det och fort kan jag minsann köra också! ;) Måste göras fler gånger!! Han skulle köra lite idag på förmiddagen också om vädret tillåter, så kanske det blir en sväng till för min del?;)

Nej ni. En morgonrök och sen barnprogram med Emil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0