Fan så less!

Gårdagen var inte alls särskilt bra. Var inte på humör för nånting faktiskt. Hade så grymt jävla tråkigt så jag och Emil for till Leos halv två. Sprang runt där ett tag men sen ringde mamma och ville ha skjuts till Maxi, så då for vi. Följde med henne ich handlade och sen hem igen. Tog oss en promenad där vid fyra tiden och sen gick vi till mamma och pappa och åt middag. Det var gott :) Jag sket i tvättstugan, jag orkade verkligen inte! Så måste ta och boka om den, ganska så omgående så man får sig nån vettig tid. Nåväl.. For iallafall och fikade med Jenny, Emelie och Nathalie igårkväll på Kulturens Hus, skit mysigt! :) Satt ute och surrade om en massa konstigheter men roligheter, hah ;) Halv tio for vi hemmåt.

Blev att diska då jag kommit hem. Pallar inte se så mycket disk, iallafall inte på morgonen, så hade blivit knäpp av att vakna upp och se ett stort jävla diskberg det första jag gör. Men det berget försvann igår, underbart! ;) Halv tolv gick jag och la mig. Vette tusan när jag somnade. Sist jag tittade på klockan så var den 00.21 så kring halv ett borde jag ha somnat.

Idag var det ingen lek när Emil vaknade. Det är allt jag har att säga. Han skriker och gråter mest hela tiden! Uppstigning idag klockan fyra, jippi! Eller.. då gjorde jag välling och sen låg vi i sängen till kvart i fem, men det hjälpte inte. Gick upp och bytte blöja och så fick han sig en supp. Han slår sig om munnen hela tiden, gör såkert superont :( På Tisdag ska Emil sova hos mamma och pappa för jag och Patrik ska till Piteå till Elina och Lars :) Hoppas bara inte dom får ett helvete med plutten, stackars dom säger jag bara, hehe ;D Känner att jag behöver en barnfri kväll och sovmorgon. Jag blir grymt grinig, seg och trött när man bråkar med barnet hela dagarna! Och det går ju tyvärr ut över andra saker vilket det absolut INTE ska göra.

Nejni, sur unge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0