Bada, bada, bada!

Morgonen/natten började inte bra. Emil vaknade klockan tre och var ett monster. Halv fem sov han igen efter en flaska välling, puuh. Vi klev upp klockan nio och då gjorde vi frukost som bestod utav ostmackor, he loves it ;) Ännu mer bus, gnäll och skrik.. Han fick lunch halv tolv och sen skulle han vila.. Då vart det också världens jävla liv. Men han fick skrika, efter en 10-15 minuter vart det tyst och han somnade till slut. Usch vad han har blivit hemsk, inge rolig alls att ha och göra med! :(

Nåväl.. Medans han vilade passade jag på att äta lunch, packa badsaker och bara ta det lugnt i soffan. Halv två vaknade han, då fick han äta ett päron till mellis och sen packade vi in oss i bilen. Sen var det av till badhuset (Nordpoolen) i Boden med Anne, Joni och Kevin + Annes moster, hennes man och Annes kusin. Jätteroligt hade vi, speciellt barnen! Skitnöjda :D Busade på ett bra tag och sen gick vi upp i Resturangen och käkade middag strax efter fyra. Gott :) Sen blev det lite mer bus i vattnet och klockan fem gick vi upp. Man fick inte bada längre än till halv sex så det var lika att gå upp redan fem eftersom det är en procedur att duscha, klä på sig och klä på barnen då dom absolut inte vill stå stilla, haha :P Men det gick bra.

Brummade hem i en hastighet som jag inte skkriver ut här eftersom Emil INTE fick somna i bilen, haha! :) Jag sjöng för honom och svamlade. Han somnade aldrig, så han vart godkänd ;) Var hemma strax efter sex så det vart nästan läggdags för lilleman på en gång. Själv tog jag en promenad till Anne där jag stannade en timma och sen gick jag hem. Sen dess har jag bara legat i soffan och glott på tv. Snart tänkte jag försöka gå och lägga mig, känner att det behövs. Det tar då verkligen på krafterna att bada!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0