Promenad genom stan

Nä, inte riktigt. Men vi tog oss en promenad runt Kyrkbyn iallafall ;) Jättehärligt var det. Ebba fick springa lös och vi kastade boll, hon var lycklig :) Emil var gode nöjd han också, konstigt nog. Han tycker inte om att sitta i vagnen länge om han inte sover, men denna gång gick det bra. Han satt och pratade och skrattade för sig själv :) Min guldklimp! Även denna gång glömde jag kameran hemma, typiskt.

Idag började Patrik jobba efter jul ledigheten, känns konstigt men ändå bra! För då faller alla rutiner på plats igen. Jag tar en långpromenad varje dag och inte bara slappar här hemma, haha. Kan ju säga att det märktes idag att det var länge sen jag var ute och gick långt. Blev grymt andfådd på en gång! Om några dagar är jag back on track! ;)

Idag blir det middag hos mamma, kycklingsoppa! :) Knallar nog dit efter Emil ätit sin gröt. Just för tillfället så sover han men han borde vakna snart, så då blir det gröt för hans del och sen går vi vidare. Nu har även tand nummer 2 spräckt igenom så man ser små taggar :) Men bara om man öppnar munnen på han, dom syns inte riktigt ännu när han skrattar och ler. Men det kommer :)

Ska surfa vidare innan Emil slår upp ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0