Ingenting gjort

Har inte orkat göra nånting idag. For aldrig till varken storheden eller växtriket. Det enda jag orkat göra är att ta en promenad med Ebba runt storsand. Men sen har vi bara hållt oss hemma! Hungrig är jag också, men har som ingenting att äta. Eller jo, vi har ju det, men bara frysvaror. Inte orkar jag börja tina upp nånting då ja helst av allt vill äta NU? Äh, blir väl en macka eller liknande till middag :P Inte så ovanligt för att vara jag! Emil sover nu igen, han är trött.. Inge middag fick jag i han, inte ens yoghurt nu heller :( Hoppas han blir bättre snart. Han bara fiser och fiser hela tiden, haha.

Nu har jag klagat färdigt. Det här är en dålig dag. Är så satans less på att vara isolerad! Kan jag möjligtvis ha skrivit det tidigare måntro? ;)

Ikväll far jag och köper godis för att trösta mig. Plus att jag får se folk, hahaha ;)
Nu ska jag och Ebba gå ut igen!

Kommentarer
Postat av: maria

Hihi, tycker du? Att Moa är lik mig, det har jag fått höra sen hon var liten. Men det är faktiskt inte många som sagt att Max är lik mig! :) Men det är ju tur att man iaf ser vart dom kommer ifrån. Tss

2009-01-21 @ 17:40:53
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag orkade inte heller :) Blev som slöö efter stan. Men där hittade jag litegrann. Sen har jag beställt sånt där mineral smink för 1000 spänn så nu är det färdighandlat haha

2009-01-21 @ 18:46:54
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0