Vilket kanon väder!! :)

Emil somnade om efter han ätit lunch där vid kvart i tolv. Tänkte att han bara skulle vila en liten stund eftersom han i vanliga fall inte brukar sova länge på dagen. Men tji fick jag! Han vaknade kvart i två, så hela två timmar sov han. Helt otroligt och underbart ;) Så direkt han vaknade drog vi på oss kläderna och knallade ut på en promenad i det underbart fina vädret!! :) Blev en promenad till Gränderna (har bara varit där 2 ggr sen vi flyttade) och mötte Anne utanför henne, så vi tog oss en snabb runda med dom också :) Sen knallade vi hem. Riktigt skönt var det, såna här dagar vill jag ha varje dag, då skulle jag bosätta mig utomhus!! :)

Nu har Emil ätit middag, spaghetti och köttfärssås, en stoooor favorit! ;) Nu hör jag att han härjar omkring bland alla leksaker. Skönt när han roar sig själv :) På ett tag går vi till mamma för att äta middag, skönt att slippa laga maten själv. Som att jag någonsin gör det? Haha! ;D Tänkte att vi skulle ta pulkan då, premiär svängen för Emil :) Blev aldrig att göra det förra gången jag skrev att vi skulle det, lyckades inte få dit spännet, haha! Och nu har det ju varit så sjukt kallt de senaste dagarna, om inte veckorna, så då har det bara blivit vagnen. Annars fryser han ju ihjäl.

Nu ska jag leka med plutt innan vi går vidare.

Är det någon som är sugen på att fara till stan imorgon? Äta en god lunch och bara strosa runt? ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!! Ring mig imorrn, you know im awake. ;)

2009-02-24 @ 17:03:48
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0