Våran Fredag ;)

Sådärja. Nu har jag tid att pränta ner några rader ;) Igår var det fullt upp hela dagen och sen när jag väl hade tid, ja då hade ju Patrik ockuperat datorn! Som vanligt då han är hemma med andra ord, haha.

Gårdagen gick i lugnets tecken. Patrik jobbade förmiddag så jag, Emil och Ebbs myste på här hemma på förmiddagen. Emil var nöjd så jag passade på att damtorka alla rum och byta sängkläder både till Emils och till våran säng. Tolv slutade Patrik jobbet så han hämtade upp mig och Emil också for vi på Maxi och handlade lite. Blidde inge blöjköp, Lisa var smart och glömde sina fina rabattkuponger hemma, så jag for på kvällen istället ;) Sen var vällingen slut också, lite less! Nåja, fick iallafall med oss en massa gröt och en jäkla massa burkar till Emil. Han har mat så han klarar sig! ;)

Väl hemma tog jag och Emil en prommis med Ebba, Emil behövde också sova. Emil slocknade som en stock och Ebba lekte i snön. Precis som det ska vara! :) Emil vaknade när vi kom hem, blev inte att han sov så jättelänge, men det dög. Myste och lekte på här hemma, jag passade på att damsuga alla rum och skura Emils rum. Blev en lyxmiddag bestående av McDonalds mat, haha! ;) Sen fick Emil bada, välling och sova. Han däckade halv sju, han var så himla trött. Då passade jag på att skura, sen for jag och handlade en massa massa blöjor och annat smått och gott och sen hem och tog en efterlängtad dusch. Uuunderbart ;) Kvällen blev lugn, soffläge hela tiden. Jätteskönt ;)

Måste även berätta en rolig sak som hände igår. Eller, jag tyckte det var kul men det tyckte INTE Emil ;) Jag satt i datarummet på förmiddagen och så hör jag hur han börjar gnälla en himla massa från sitt rum. Så jag går ju såklart dit för att kolla vad problemet är, men jag ser han ingenstans?! Några sekunder senare så ser jag hur en förvarings sak (hur man nu ska beskriva den, en mjuk tvättkorg, kommer bild sen!) rör på sig. Då har han krypit in i den men han tar sig inte ut, hahahah. Det är ju ett lock på den också, eller man drar den bara åt sidan men den var nästan helt igen, såg bara två små fötter som stack ut. Går inte att beskriva hur kul det såg ut. Tyvärr så han jag inte hämta kameran!! :(

En till rolig sak är att jag fixar träningskortet på Måndag! :) Nu jääävlar ska jag komma igång, och komma i form! Det är verkligen på tiden nu. Tur att Jonna också tränar, då har man nån att bli peppad av! ;)

Nu blev det långt där här. Har jag missat nå? Jooo! Igår beställde jag även 2 tröjor åt Emil, jättefina. Ett med hans namn på och en med en döskalle på. Gå in och kolla, finns mycket roligt enligt mig ;) Sidan heter www.babykungen.se Och sen en sak till.. Min kära mor kom förbi igår och hon hade varit och köpte en åkpåse till Emil, enkomt för pulkan! Den var blå och jättejättefin, verkar grymt varm! Så nu kan man vara ute längre stunder på isen utan att vara orolig att han fryser ;) PERFEKT.

Nu ska jag leka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0