Vadå rastlös?

Jag tänkte inte städa nå mer nu ikväll. Men så gjorde/gör jag det iallafall. Jag har så grymt mycket energi i kroppen, och fråga mig inte vars den kommer ifrån för det förstår jag inte själv, så lite sömn som jag får om nätterna! Har iallafall fixat datarummet nu, bara damsugningen kvar, den tas imorgon. Funderar även på att gå lös på toaletten nu snart, allt där inne förutom damsugningen då såklart. Tror inte grannarna skulle uppskatta det, och speciellt inte Patrik och Emil, haha! :P

Förstår ärligt talat inte hur jag kan vara så pigg och allert? Någon annan som kan förklara det för mig? Tydligen så räcker det med max 6 timmars sömn per natt. Men jag borde ju egentligen sova mer, det vet jag. Men det är väl lika att köra på medans jag vill :) Så blir det inte lika mycket att göra imorgon. Plus att jag ändå inte kan sova nu.. så förhoppningsvis sover jag bättre sen då jag fått göra nånting. Man kan säga att jag är understimulerad, precis som hundar! :P

Nåväl, ska väl fortsätta nu innan jag blir för slapp och fastnar framför datorn som jag alltid gör ;)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0