Snarklådan nästa!

Då var det ännu en kväll.

Fick mig middag i magen och huvudvärken försvann, lovely :) Emil var någorlunda nöjd ikväll, lite smågrinig men sånt får man ta. Jag är ju ganska van så ingenting som tär på mig ;) Blev ett snabbt dopp för herrn, sen blev han arg så då fick han inte bada nå mer. Han var så arg så han bara kastade sig rakt bak, och givetvis lyckades han slå i skallen då (egentligen ingen smäll alls) så han blev ännu mer arg och ledsen. Så då fick han komma upp.

Han somnade strax före sju så då skyndade jag mig att plocka undan alla leksaker och sen gick jag till Suzie. Så där har jag spenderat min kväll med henne och Anne. Alltid lika trevligt :) Fick se på ultraljudsbilderna också och man blir ju sugen, haha! Men jag väntar nog några år ;P Kom mig hem till tio, gick ut med Ebbs, diskade&kokade makaroner åt Patrik och nu sitter jag här.

Hade faktiskt inget intressant alls att skriva. Som vanligt ;) Ska nog gå och lägga mig alldeles strax, bara snoka runt lite till, hehe :)

Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0