Sista dagen, eller?

Så satt jag här igen. Tänk att man aldrig blir less på datorn, helt otroligt! :)

Dagen har spenderats hemma, iallafall för mig och Emil. Patrik och Ebba for till Måttsund för att skotta taket på stugan så äntligen har Ebba fått springa av sig :) Strax efter att dom kom hem så packade vi in oss i bilen och for till Antnäs där det blev god middag :) Alltid godast att äta hos någon annan än hemma, konstigt att det är så, men det är ju faktiskt så! :) Blev en tidig middag för sen bar det av hemmåt för att tvätta..

Så det har jag sysselsatt mig med ikväll, tvätta. Jättekul, not. Emil har fått bada så han var gode nöjd :) Nu sussar han så gott (njaa, förutom den hemska hostan då!) sen 3½ timma tillbaka. Idag ligger han åt rätt håll också ;) Själv så gick jag på statoil och handlade snask tidigare, ostbågar och cola. Mmm ;) Måste passa på idag, för imorgon är det ny veca och inget snask. Eeeh, lycka till Lisa! Det är ju värt ett försök.. Men hur många gånger har du sagt så egentligen??

Längtar till på Lördag för då far jag och Patrik på IKEA :) Ska sätta mig här nån kväll och skriva ner allt som måste köpas, annars kommer jag glömma hälften då vi väl kommer dit. Emil ska få vara med farmor och farfar och Ebbs hos mormor och morfar, vi delar upp dom små barnen! ;) Enklast så. Emil ska även sova hos farmor för det ville hon. Då hinner jag börja med hans rum också på Lördag kväll, ska bli skitkul :) Ska köpa mycket saker åt lilleman :P

Nu blev det mycket, igen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0