Nu vet jag!

Nu vet jag vad det var vi skulle göra! Vi ska ju till Moa och Dan i eftermiddag och fika, Moa blir stora damen ju ;) Tänk så vimsig jag är som inte kom ihåg det, haha! :P

Grattis Moa, hoppas du får en kanondag/kväll :D
Vi ses sen!

Nu ska jag klä på Emil också ska vi allihopa (Patrik är ledig idag) ta en promenad. Fastän Emil är snorig till tusen så skadar det aldrig med frisk luft, tur det ;) Annars är det inte så lätt att lösa det hela när man har hund :P

Kanske skriver senare. Mest troligt blir det så ;)
Btw, skrev att ja lagt in bilder på pixbox, vilket jag inte gjort, för det går inte! Men det kommer inom kort ;) Iallafall på Emil, vad annars? :P

Kommentarer
Postat av: lina

Ja, den är så himla fin:-) Just den här boken finns på barnbyran.se. Annars är det nog bara googla på Mitt-första-år-bok, så ska du se att det dyker upp några:-) Vad görs ihelgen?

2009-02-06 @ 21:30:22
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0