Goddag

Just (eller ja, 20min sen) kommit in från en promenad med Patrik, Emil och Ebbs. Riktigt skönt väder idag. Och soligt :) Emil sover fortfarande så när han vaknar ska han få lite gröt i magen och strax efter fyra kommer hans farmor hit så då får han leka med henne :) Hon hade varit och handlat nå kläder åt Emil, ska bli spännande att se vad det är för nå. Säkert något finfint :)

Efter Emil hade ätit sin lunch idag så for vi på Willys och handlade en himla massa mat. Så nu har vi så vi klarar oss! Köpte välling åt Emil också, dom hade ju inte det igår på Maxi. Typiskt.. jag som ville få poäng på ica kortet ;P Eller dom hade små förpackningar men det köper aldrig jag, känns så himla onödigt. Då måste man fara och handla välling heeela tiden så jag köper enbart de stora förpackningarna, dom är bra! :)

Annars blir det lugnt ikväll. Vi ska gå till mamma och pappa för att äta middag sen, och sen blir vi väl bara hemma. Men man vet aldrig, kan ju hända att man far och hälsar på någon en sväng. You never know! ;)

Bjuder på två bilder


Här har vi Emil och bästa vännen, tvättkorgen ;) Kortet är taget just efter jag dragit ut han därifrån, haha! :D


Världens bästa!! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han e lik på dej:) Riktigt söt unge du har! Jag vill ju oxå ha en :/

2009-02-28 @ 16:52:34
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Helena

Såå sööööt :D! Han har ju hunnit med att bli så stor ju! Det märks att det var alldeles för länge sen jag hälsade på!

2009-03-01 @ 00:21:50
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0