Gjort stan osäker idag!

Rubriken kanske inte riktigt stämmer, men har varit i stan idag iallafall ;)

Blev att sova en snabbis (30 min) på morgonen igen, klev upp åtta. Då åt vi frukost, lekte och gjorde oss redo för stan. Tog bussen kring tio och mötte upp Marie, Vincent och Thess :) Blev en god lunch, massa prat och gick i lite affärer. Handlade inte alls mycket idag, 4 par sockar (det var det som var planen!) åt Emil med halkskydd under, så nu kan han ha klättra överallt utan att ramla, haha :) Sen gick vi in på Doffi, Marie hade presentkort där och skulle handla, och då hittade jag en vår jacka till Emil :) Den var som gjord för oss. Var på väg att skita ner mig när jag såg på prislappen, endast 200 kronor! Världens kap ;D Jag var bara tvungen att köpa den, helt klart.

Var hemma till två igen, hämtade Ebbs och knallade ut på en liten promenad. Sen dess har vi bara varit hemma och lekt och myst på! :) Blev ett snabbt statoil besök och en rastning av Ebba vid sex tiden och då fick Emil åka i pulkan igen. He loves it! :) Emil slocknade strax före sju och sen dess har jag lallat på här hemma. Mestadels surrat i telefonen :)

Pratade med Jonna tidigare ikväll och nu vill jag verkligen börja träna! Helt sjukt mycket vill jag det. Men det är pengarna det hänger på, tyvärr :( Men jag ska lösa det på någe vis, det lovar jag! Känner mig riktigt jävla taggad nu, har gått upp alldelens för mycket i vikt på senaste tiden så nu är det dags att göra nånting åt saken! Vill inte se ut som en strandad valross i sommar på stranden, haha!

Fick även finbesök nu ikväll. Tessan var hos grannen så hon kom förbi en snabbis och sa hej och kollade lägenheten. Riktigt roligt att se henne, var alldelens för länge sen sist! Vi måste verkligen börja ses oftare, eller hur Therese?! :D Det räcker inte med en gång i halvåret, haha.

Nu avrundar jag, ska diska, sen ut med Ebbs då Patrik kommer hem, vilket är jättesnart, och sen sova! Bjuder på några bilder iallafall :)


Mamma dummar sig och Emil är sötast som vanligt ;)


Lillprinsen leker för fullt


Jackan jag köpte åt Emil idag! Plus en hundnos ;)

Kommentarer
Postat av: maria

hihi, den där jackan stod jag och henrik o klämde o kände på idag. vi båda fastnade för den =D och båda vart ruggigt förvånade då vi såg priset!!! =)

2009-02-25 @ 22:42:31
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: tessan

finbesök?! HAHA :P jaa lillen, måste definitivt bli oftare! vi har någon konstig halvårs relation typ! hehe. fast blir väl kanske bättre sen när ja blir g-stassare igen :P är ju inte allt för länge kvar! vi får styra upp någon prommis elr nå snart!?=)

2009-02-25 @ 23:50:54
Postat av: jonna

jaaaa. den va jätte fin:) pratat me pappa än;)

2009-02-26 @ 10:24:26
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0