Första natten avklarad

Det var inga som helst problem med att flytta över Emil till sitt rum, har gått kanonbra :) Inge gnäll alls under natten, vaknade nu första gången klockan sex, så då klev vi upp. Och nu vaknade jag av att han satt och pratade i sängen sin, tidigare har jag alltid vaknat att skrik, så det var skönt att slippa det ;) Ska lägga upp nån bild på Emils rum sen, vill bara få till det lite till för det ser inte ut som jag vill. Jag har så stora planer i mitt huvud, men det blir aldrig som jag tänkt mig :( Och då blir det bara sura miner.. Men men, man kan inte få allt man vill ha här i världen ;)

Idag vette tusan vad som händer och sker. Patrik jobbar eftermiddag så jag kommer vara hemma kvällstid. Om någon har tråkigt är det bara att komma förbi!! ;) På Tisdag blir det iallafall att äta middag hos mamma, så långt har jag kommit i min planering :P

Nu ska vi bege oss mot vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: anne

kanske kommer förbi ikväll så kan ja ju hjälpa mig me dom där piggarna som ska vara i skåp o lådor.....haha

2009-02-23 @ 08:34:46
URL: http://annew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv :) Jag och Lars stannde hemma men dom andra åkte ut.

2009-02-23 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0