Åhneeeej.

Trött till tusen är jag just nu. Emil behagade att vakna kvart över fyra! Däremot vägrade jag att kliva upp då så vi låg kvar i sängen och klev inte upp förrän klockan blev sex. Nånting konstigt är det med grabben, hoppas det är tänderna som spökar. Vad annars kan det vara?

Så vad händer idag då? Ingen aning. Det enda jag vet att jag ska göra är att duscha och fara och handla lite :) Det är mina planer för denna dag, men sen får vi se vad jag gör, det är ju en helt annan grej. Haha! :)

Nu har Emil stängt in mig i datarummet, han har puttat igen dörren hit in och så hör jag hur han står och bankar på ytterdörren. Knasbarn!! ;) Ska ta och kidnappa han till vardagsrummet nu och hoppas han vill gå och sova snabbt igen ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0