Torsdag.

Godmorgon!

Gårdagen flöt på bra. Morgonmys i soffan med frukost och såklart en film på tv1000 :) Sen tog jag mig en lång, skön och supervarm dusch! Underbart! :) For en sväng på storheden också och kikade på vissa grejer. Så nu vet jag vad jag ska beställa från HM:s hemsida som var på Rean ;) Dock så var det inte mycket som jag ville ha (Fast det är ju såklart till Emil ;) när jag väl fick se det i verkligheten, men dunvästen och pyjamasen ska jag minsann beställa. Om det nu finns kvar? :/

Väl hemma så passade jag på att städa det sista innan jag och Ebba promenerade till dagis och hämtade hem plutt.. Emil, Patrik och Ebba for till farmor Anki för att käka middag och jag for med Lotta till jobbet. Det riktigt sög på jobbet igår, absolut ingen bra dag alls!! Men men, förhoppningsvis blir det bättre idag?!

Nu ska jag äta lite frukost, sen diska och sen kan jag göra vad jag vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0