Godmorgon Luleå.

Godmorgon.

Gårdagen gick i lugnets tecken, väldigt lugn dag måste jag säga. Förmiddagen spenderades inomhus, orkade verkligen inte gå ut, var supertrött fastän jag fick sova till nio. Nåväl.. Då Emil vilade passade jag på att diska undan och sen gick jag och Ebba ut och busade i snön! :) Superlycklig hund som fick springa lös hela tiden coh jaga snöbollar som jag kastade iväg :)

När vi kom oss in igen så gjorde jag lunch/middag till mig och Patrik som vi smaskade i oss. Emil vaknade lagomt tills vi skulle äta men han fick minsann smaka och då var han nöjd ;) Efter vi ätit så drog jag och Emil på oss kläderna och gick ut en stund. Tänkte ju att nånting måste han ju få komma ut :) Så vi var här ute och han fick gå fritt, haha. Vi gick dit Emil ville gå. Störtnöjd kille! :) Väl inne så var det bara att klä av plutten alla kläder och sen var jag tvungen att fara till jobbet..

Idag ska jag tvätta medans Emil är på dagis för nu tryter det i allas garderober. Tur att jag åtminstone kunde få med två ombyten till dagis idag ;) Nu är det julkalendern på tv och Emil kollar flitigt. När jag sa att julkalendern började så sprang han direkt till kylskåpet och skrek. Han vet minsann att jag förvarar chokladkalendern där inne och han vet att man får öppna en lucka och äta lite choklad varje morgon! Han vet mycket min plutt ;)

Nu ska vi borsta tänderna, klä på oss och mysa lite innan dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0