Dagen började bra..

Gokväll.

Imorse då jag hade lämnat Emil på dagis så surrade jag med Tessan i telefonen så det slutade med att jag och Ebba gick hem till henne och Göran och surrade. Jätte trevligt och kul att se dom, var länge sen sist nu! Och gomagen blir allt större, nu är det inte alls länge kvar :) Var hemma igen strax efter elva så jag slängde mig i duschen för att sedan knalla vidare till tvättstugan. Vart lite stress med tvätten eftersom jag inte hade någon möjlighet att börja tvätta tidigare som jag tänkt, men det gick bra ialllafall. Det sista fick jag hänga på tork här hemma! :)

Emil hade skött sig bra (som vanligt ;) på dagis. Ännu en gång hade han ramlat och bitit sig i läppen så att det började blöda och blev fula märken, men så går det då man är busig och klättrar överallt! Då vi kom hem så han vi knappt ta av oss ytterkläderna innan det plingade på dörren. Och vem var det? Farmor Anki var det minsann! Emil blev lite blyg, konstigt nog, men det släppte på tre röda! :) Så då hade han någon rolig att busa med när mamma Lisa for till jobbet :)

På jobbet gick det relativt kasst och en förjävla dålig dag har det varit! Går inte in på detaljer här, det är bara dumt! Men less är jag, det kan jag minst sagt lova!

På vägen hem svängde jag förbi mamma för hon hade köpt en present åt Emil. Han fick sig en jättefin randig bas tröja från POP och ett par långkalsonger i samma färg och ränder. Jättefint! :) Tack mamma. Nu har jag sett lite tv, ätit en kvällsmacka och nu drar jag mig mot sängen, måste bara borsta tänderna först!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0