Ännu en gång!

Var nyss och tvättade bilen hos Jonna (LÄs; shell ;) och just som jag ska knappra in koden och köra in i biltvätten så blir jag påbackad! (Inte jag då, men bilen min) Är det bara jag som lyckas med sånt här? Jag är då alltid på fel plats vid fel tillfälle. Om ni följt min blogg länge så kanske ni har något svagt minne av att jag blev påbackad förra sommaren (2008) på Statoil här i gammelstad. Jävla idioter som inte kan se sig för!! Nåväl, denna gång blev det inget allvarligt, någon liten repa längt ner men inte mycket mer än så. Förra gången vart ju hela dörren intryckt så vi var tvungen att lämna in den. Så jag hade tur i oturen ;)

Bilen vart inte ren, men mycket mycket renare!! Tar nog ett par tvättar innan den ser bra ut eftersom smutsen är så jävla ingrodd, haha! Var sjukligt länge sen bilen vart tvättad. I somras var det! Men nu är Bettan lite finare iallafall :D

Nu ska jag ta mig en rök och sen sova. Känner på mig att det blir en tidig morgon imorgon!

Kommentarer
Postat av: fannny

den för otur med sig den där tvätten på Shell! I KNOW IT!

2009-12-30 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0