Tok trött.

Godmorning!

Gårdagen gick bra. Var rätt skönt att jobba på en Fredag faktiskt. Kändes som att jag fick en "vanlig" arbetsvecka eftersom jag gick hem relativt tidigt. Ska nog fortsätta såhär, det blir nog bra! :)

Jag han hem för att pussa på Emil innan han skulle gå och lägga sig, det kändes bra! :) Han hade spenderat ca 2-2½ timma med mormor sin igår eftersom Patrik fortfarande var kass, och det hade såklart gått bra! :) Efter Emil hade gått och lagt sig igår vid ca 7 tiden så for Patrik köpte käk, båda två var grymt hungriga! Åt maten och sen sprätta jag en cider som jag avnjöt ute på gården med några grannar. Skit trevligt att bara sitta och surra om alt och inget .) Klockan elva gick jag in och slappa i soffan ett litet tag, sen vart det sängen där vid tolv - halv ett tiden.

Emil behagade att vakna halv sju idag. Lite väl tidigt för att vara en Lördag tycker jag. Ingen sovmorgon här inte! :P Nåja.. det är bara att kliva upp :) Idag ska jag (och kanske Emil, inte bestämt nå ännu) på stan med farmor Anki. Vi ska gå och kolla på regnkläder + gummistövlar åt plutten. Kan som vara bra att ha nu när dagis sätter igång! :) Resten av dagen är inte bestämd och skönt är det. Just nu känner jag bara för att vara ledig och inte ha några måsten!

Nu ska jag kolla vad ligisten gör! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

som personlig assistent åt inre kraft :)

2009-08-22 @ 21:43:46
URL: http://em3lie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0