Möhippan!

Igår hade vi möhippa för Jonna! :) Blev en helt klart lyckad dag/kväll ;) Förvånad blev hon på morgonen minsann. Men inte så konstigt då folk stormar ens hem kring åtta tiden då hon sover, hehe! :P

Som sagt, en grymt lyckad dag i mina ögon :) Bilder kommer imorgon för det orkar jag verkligen inte med nu. Trött till tusen. Kom mig hem vid tre snåret inatt och vi sov till tolv, men ändå så är jag supertrött. Nåja, får sova snart :) Emil hade varit snäll med farmor sin och Björne :) For och hämtade han vid ett tiden ungerfär. Här hemma har vi bara tagit det lugnt. Efter middagen for jag och Emil på Maxi och handlade lite gott till ikväll och sen tog vi oss allihopa en promenad runt vattnet. Mysigt :) Väl hemma fick Emil sig ett bad och sen hopp i säng. Själv så har jag plockat, diskat och tvättat ikväll. Ett riktigt jävla tråkigt måste. Men nu är det gjort. Även en dusch har jag tagit mig vilket verkligen behövdes, hade så mycket kemikalier i håret att det nästan lossnade, haha.

Nu ska jag kila vidare till soffan ett tag och sen blir det sängen. Imorgon är det jobb igen, it sucks!! :(

Kommentarer
Postat av: Nath

Tusen tack :)

2009-08-17 @ 01:07:53
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh jag ville ju se bilder! :D Hade varit kul att följa, men vi hade ju satans hundutställningen.



Vad gör du idag Plupp?

2009-08-17 @ 07:30:46
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0