Godmorgon.

Gårdagen var lugn, såsom nästan alla dagar bli numer. Då Emil hade somnat efter lunchen så passade jag på att duscha och fixa med alla dagispapper, så nu är allt det inskickat. Jobb blev det också hela kvällen. Gick inge vidare faktiskt, jag sög om jag ska vara helt ärlig. Haah!

Idag blir det en likadan dag som resten har varit. Lugnt här hemma och sen jobb ikväll. Fiifan vilket tråkigt och enformigt liv man har, haha. Men det är ju tydligen så livet ska vara, eller? Jobba bör man annars dör man, typ. Iallafall så är det så för mig. Nåväl, innan jobbet måste jag iväg och tanka för nu lyser mätarn i bilen. Kan hända att jag faktiskt far och tankar då Emil vilar för då har man fått det gjort. Finns annars en risk att jag glömmer bort att tanka och kommer på det när jag sätter mig i bilen, och då hinner jag inte åka och tanka så då får jag soppatorsk på väg till Boden. Inte heller särskilt lyckat, Så med andra ord tankar jag innan jag ska iväg ;)

Hade inget mer på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0