Bilder från i Lördags!

Emil sover nu efter lunchen och det gör även Patrik och Ebba. Tyst och skönt är det, om jag bortser från Disneychanel som är på tvn just nu.

Imorse klev Patrik upp med Emil halv sju, jag sov vidare till åtta. Då jag vaknade så fick jag ett efterlängtat sms. Imorse 04.42 så fick Emma och Henrik en liten pojke!! :) Grattis grattis grattis :) Jag väntar med spänning på att dom ska komma hem så vi får se den lilla skatten. Kate kommer vara en så fin storasyster åt sin lillebror :)

Vi har inte gjort så mycket alls nu på förmiddagen, bara tagit det lugnt. Emil var jättetrött just innan lunchen, han gick och satte sig i soffan med nappen och satt tyst och stilla och kollade på barnprogram. Och hur vet jag att han var trött? Jo, för det första så sitter han aldrig still, och för det andra så är han aldrig någonsin tyst! Haha :) Nåja, nu sover han gott. Själv ska jag brumma ut till Storheden och handla hundmat och lite andra nödvändigheter, såsom diskmedel, tandkräm mm..

Så nu har jag minsann inte tid nå mer. MEN, jag bjude rpå lite bilder från i Lördags! ;)


En super rolig kväll ;)

Kommentarer
Postat av: lina

På villervalla.se.. Men visst är dom läckra :-)

2009-08-18 @ 12:41:18
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: jonna

ååå neeej!! vilka hetingar;)

2009-08-18 @ 20:43:33
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0