Allt är fixat, nästan.

Så var denna vecka slut, känns väldigt tråkigt eftersom jag vill fortsätta vara ledig. Men icket! Blev iallafall att handla åt Emil idag på stan. En hel kvart tog det sen var shoppingrundan klar, haha! :) Vi hittade allt vi behövde på Lindex, kanonbra! Speciellt då det inte var jag som stog för kostnaderna! ;D Han fick sig ett regnsett med jacka och byxa med Bamse på, jättefint :) Sen fick han sig ett par finfina gummistövlar + 2pack tumvantar nu till lite kallare dagar och en "halsduk" som jag så fint kallar det. En sån där man trär över huvudet, ser ungefär ut som en liten poncho :) Ni kanske fattar? :P Så nu har han nästan allt. Kom på sen då vi åkt hem att jag måste köpa nå galonvantar också men jag tar det sen, ingen panik.

Väl hemma så var klockan närmare fyra så det blev till att göra middag nästan på en gång. Gjorde köttbullar och mackisar till Emil, alltid lika uppskattat :) Sen efter han ätit klart vid fem så for vi på Willys och "stor"handlade, så nu finns det mat överallt känns det som. Tydligen var vi rätt länge på Willys för när vi for hem var klockan närmare halv sju så det vart i princip läggdags för Emil direkt vi kom hem. Kvällen har spenderats med att tvätta. Tur att det bara blev två maskiner = Det gick skitfort! Så jag har vikt tvätt, märkt Emils kläder och enbart tagit det lugnt. Vid halv elva gick jag förbi mamma en snabbis och fixade en sak och sen till Suzie för att ta en rök med henne. Och det resulterade i att vi surrade väldigt länge för jag är nyss hemkommen! Men trevligt var det :)

Nu ska jag faktiskt borsta tänderna och slänga mig i säng för jag är grymt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0