Tristess

Barnet sover och jag har damtorkat och diskat. När han vaknar blir det att slita bort sängkläderna för att vädra täcket och kudden så det blir fräscht :) Väntar även på att Patrik ska kliva upp så jag kan göra samma sak med våra täcken och kuddar. Sen damsuga, skura och bädda rent. Jag älskar när lägenheten är nystädad, det är så rent och fräscht ;)

Måste även rengöra mig själv med en dusch sen så jag är ren och fin inför middagen. Så jag ser ut som en människa igen och inte ett odjur! Haha. Men det får bli ett senare projekt, tar lägenheten först.

Nu ska jag göra något annat, vad vet jag inte men har inte så mycket vettigt att komma med så jag avrundar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0