Torsdag.

Usch. Idag vaknade Emil redan klockan fem! :( Men jag fick han till att ligga i våran säng till halv sex, sen gick vi upp och han fick välling. Jag förstår inte.. Behöver inte barn mycket sömn? För Emil får då fan inte mycket sömn. Ibland sover han inte ens någonting på dagarna, som igår, och ändå så vaknar han klockan fem? Jag tycker att han åtminstone borde sova till sju, 12 timmar i sträck! Men men.. vissa barn är väl inte gjorda för att sova. Tyvärr, haha! :)

Just nu så sitter plutten nedanför mig på golvet och suger på en sladd. Säkert väldigt roligt ;)
Idag tänkte vi nog ta oss en promenad till Ida som fyllde år igår. Äta lite tårta och surra, så himla länge sen jag träffade henne nu! Dessvärre ser det inte ut att bli särskilt bra väder idag. Nåja, bara det inte tokregnar, annars går vi :)

Ska ta världens suraste Emil nu. Han är billig just nu, om någon vill ha ett barn? Han har skrikit och grinat sen igår, börjar bli måttligt less. Bara gnäll gnäll gnäll..

Kommentarer
Postat av: Nath

:-)

2009-04-02 @ 08:27:58
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Pia - Mejas mamma

Han gllar att vakna tidigt, som Meja!:D Haha.

2009-04-02 @ 09:05:02
URL: http://piansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0