Torsdag morgon.

Godmorgon.

Som vanligt så behagade Emil att vakna kring fem tiden. En väldigt väldigt trött mamma var det som klev upp kan jag lova! Längtar tills imorgon för då fr jag sovmorgon. Patriks tur då! :)

Idag blir det ännu en hemmadag. Men det är rätt så mysigt, iallafall då det är dåligt väder. Nackdelen är väl att det blir så sjukt långtråkigt. Det finns absolut ingenting att göra :( En liten plan har jag för dagen.. åka till Lulebo kontoret och ta med tapet prover hem eller så bestämmer jag mig på plats. Vi får se :) Nu vill jag verkligen sätta igång med köket för snart fyller plutt år. SKa även kolla om jag har har råd at köpa två till köks stolar hit hem, så vi har 6 st.

Hmh.. tycker det luktar bajs under databordet? Kan det möjligtvis vara bajsmannen som står där under?
Japp, det var det. Ska byta blöja nu.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0