Solen skiner :)

Ser ut att bli ännu en underbar dag idag :) Älskar när solen tittar fram för då kommer alla vårkänslor också :)

Igår eftermiddag då vi gick till mamma och pappa för att äta middag så var i princip ALLA härikring ute på sina altaner/ballkonger och grillade. Blev så grymt sugen på att grilla, det är vår! ;) Nu (I måndags) har vi iallafall skottat bort all snö från ballkongen så ska städa upp den ordentligt lite längre fram så vi kan ta fram våran grill som vi fick av pappa förra året. Vi har inte ens packat upp den ur kartongen, haha! ;) Men nu kommer den till användning iallafall ;) Sen måste jag även köpa mig nå utemöbler så vi har nånstans att sitta. Det kommer bli bra det här, det tror jag :)

Emil har precis somnat. Får se när ha vaknar, säkert runt tio snåret som vanligt. Sen blir det att åka iväg med Anne och göra mina och hennes ärenden. På tal om Anne så ska jag ringa henne nu.

Vi ses! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0