Slut som artist..

Hela dagen har varit fullspäckad! Oj så jag har hållt igång, puuuh. Drar dagen en snabbis.

En morgonpromenad med Ebba klockan nio. Emil somnade i vagnen, precis som jag ville/visste. Dumpade hunden hemma och tog bussen till stan och mötte upp Jenny och Elin med barn. Gick på babysången för att sedan gå till M&P och luncha. Även Emelie och Pia&Meja kom och åt :) Sen blev det en sväng på stan, köpte vindbyxorna åt Emil som jag så länge velat ha men dom har inte funnits i rätt storlek, men nu fanns dom! :) Sen en slags heldress åt honom med korta armar och ben till sommaren :) Själv så fick jag mig 5 par sockar, haha.

Kom hem och tog ut Ebba på en promenad, då somnade Emil igen. väl hemma satt vi ute på bänken och solade tills Emil vaknade där strax efter tre. Ruskigt skönt var det att glassa i solen :) Gick till mamma och lämnade Emil också kom Patrik och Ebba och hämtade upp mig. Vi for på bolaget och sen dumpade jag och Ebba av Patrik på Hertsön. For på kvantum och handlade lite nödvändigheter och sen hem och lämnade bilen för att sedan gå till mamma och pappa. Där blev det middag för hela slanten ;)

Vi kom oss hem till halv sju så då fick Emil bada och strax efter sju slängde jag han i säng. Han somnade direkt, mitt lilla hjärta! :) Passade på att röja undan en jävla massa här hemma och även damsuga, såg riktigt förjävligt ut med all sand! Sen blev det duschen för att få känna mig lite fräsch :) Kring halv nio kom Anne hit så vi har suttit och surrat och druckit en cider, jätte trevligt :) Passade nyss på att springa ut med Ebba för en sista rastning och nu har Anne farit. Hon skulle vidare ut på galej :) Själv så är jag supertrött (kliver ju upp 05.20 typ varje dag!) så ska ta mig en sista rök och även ringa Patrik och kolla läget med han, sen blir det mest troligt sängen. Skönt! Blir en tidig morgon även imorgon.

Som sagt, min dag har varit fullspäckad! Men kul är ju det också :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisa G

Det var jätte roligt att ses! Det måste vi göra om!

2009-04-25 @ 10:26:34
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0