Me like.

Gokväll.

Skippade tvättningen idag, orkade verkligen inte då Patrik inte var hemma. Jobbigt att släpa med Emil till tvättstugan hela tiden. Så jag bokade om tiden så jag kan tvätta på Tisdag eftermiddag. Det blir bra! :)

På morgonen blev det en snabb promenad med Emil och Ebbs så hon fick göra sina behov. Sen blev det mys här hemma och Emil fick sig lite lunch. Lyckades (är inte så duktig på det där med att damsuga, haha!) även ta fram damsugaren så nu är det rena och fina golv här :) Efter det knallade vi ut igen, men denna gång blev det en längre promenad. Var väl ute en timma ungefär? Jättehärligt var det, kanon! :)

När vi kom in så var klockan tre och Emil fick mellis, själv hade jag fortfarande en jäkla energi kvar så jag fortsatte att vara duktig och diskade undan all skit. Strax efter fyra gick vi till mamma och pappa där dom bjöd på middag. Patrik kom i tid så han fick också middag i magen! :)

Nu ikväll så fick Emil bada, alltid lika uppskattat. Anne kom efter ett tag för vi skulle och sola :) Så det var bara att dra på Emil pyjamas, ge han välling och sen lägga han. Han krånglade liiite ikväll.. men vara liite. Vi kom oss iväg strax efter sju iallafall. Riktigt skönt var det, jag skulle kunna sola hela tiden, haha! ;) Köpte med mig snask hem från Kioskpiraten som jag gottar i mig nu, mm :)

Blir nog en tidig kväll, känner mig rätt så sliten faktiskt.

Imorgon åker jag, Emil och Ebba mest troligt till Jenny, Loke och Dolly på förmiddagen. Jenny skulle bjuda på plättar till lunch! :) Smaskens! Sen tänkte vi även ta oss en promenad, förhoppningsvis så är det lika bra väder som idag. Om inte ännu bättre?! :)

På tal om Jenny så ska jag faktiskt ringa henne nu :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nath

:-)



Ja, vi ska bara mysa på i 1 vecka nu! Skönt!

Ni får ha en trevlig påsk ni med, så ses vi på 1,5 vecka!



Kram

2009-04-05 @ 21:47:50
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag sov igår när du ringde mig, vi la oss tidigt:)

2009-04-06 @ 08:14:04
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0