Härliga dag

Nu är det kväll och jag är inte ett dugg trött. Antagligen för att jag sov så länge imorse. Imorgon är det andra bullar för då är det jag som går upp med Emil, före fan! :/ Nåja, inget att göra åt saken.. bara att le och se glad ut :)

Dagen har varit kanonbra! :) Surrade med Jenny i telefon och slutade med att jag, Emil och Ebba for till Björx efter Emil käkat lunch. Parkerade hos Jenny och mötte upp henne och Dolly vid centrum. (Dom var redan ute, därför vi möttes där) Köpte lite dricka och choklad och tog oss en härlig promenad i det superfina vädret :) Strax före två gick vi till Lokes dagis för att hämta honom, sötungen! ;) Promenerade hem till dom och då kom även Elin, Felicia och Jens förbi. Så vi satt inne och surrade ett tag och barnen underhöll sig själva rätt så bra :) Strax efter tre begav vi oss hem..

Väl hemma gjorde vi inte alltför mycket. Patrik for iväg till en kompis och jag och Emil donade på här hemma. Åtminstone jag, Emil lekte istället ;) Så jag han diska, vika tvätt, plocka undan och ge han middag. Gullego :) Patrik kom hem vid sex tiden och gissa vad han hade med sig? skräpmat!! Nu går det utför igen :( Nåja.. vi åt den och sen var det nästan läggdags för plutten. Vi myste i soffan ett tag efter vällingen och sen fick han kila vidare till sängen. Han slockna direkt.

Ikväll har jag varit och solat, underbart skönt. Nu var det en hel vecka sen sist jag var så det började bli akut, haha! ;) Blivit ett solfreak nu. Tyvärr. Men det blir bättre till sommaren, då kan man sola i den riktiga solen :) Efter det for jag till Shell och köpte ännu mer slisk, glass! Men det var gott. Jonna jobbade så surrade med henne en snabbis :)

Nu ska jag slänga mig i soffan ett tag och sen hoppa i säng, bli en tidig morgon imorgon!

Emil är duktig och gör framsteg med att gå mest hela tiden. Han hade tagit sig en paus med att gå här i nån enstaka dag men idag har han faktiskt knallat på ganska mycket. Iallafall nu på eftermiddagen. Han är ju bara för söt! :)Vi får se när det sätter fart.. det kommer när det kommer, varför stressa? :)


Plutt kollar på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0