Gokväll.

Söndag eftermiddag. Emil ska strax få sig ett välbehövt bad, det blir lätt grisigt då han får äta själv. Speciellt då han ska smeta ut i princip allt i håret ;)

Dagen har varit lugn och skön. Då Emil tog sin vila strax efter ett så passade jag på att gå ut med Ebba. Kul att gå bara vi två och "slippa" barnvagnen, om nu förstår vad jag menar! :) Lite egentid mellan matte och hund ,) Vi gick vid storsand så Ebba fick rejsa av sig och så kastade vi snöbollar såklart ;)

Emil vaknade till liv igen strax före tre, då var det bara att dra på han kläderna också for vi allihopa till Antnäs på middag hos Emils farmor och farfar, plus farbror och hundarna såklart ;) Blev spaghetti och köttfärssås, gott :) Emil fick också äta middag med oss, men en egen köttfärsås som farmor kokat ihop till honom :)

Nu har vi kommit hem för ett tag sen. Svängde förbi Maxi på vägen hem och handlade lite gott. IGEN! :S Nåja, man lever bara en gång och jag har ju bara mig själv att skylla. Men till veckan ska träningen komma igång igen också, för nu har jag inte tränat på 2 veckor och har världens fetaste ångest! :(

Nu är Emil arg. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0