Fredag.

Usch så jag är trött. Var inte alls länge sen som jag nästintill var pigg då vi klev upp. Men det verkar vara som bortblåst, nu är jag skita trött igen! Inge kul :(

Vad denna dag har att bjuda på har jag ingen som helst aning om. Antingen så ska vi promenera till Leos med Anne, Kevin och så ville Emma såklart följa med! ;) Beror på.. Annars så skulle Anne och Kevin in till stan så då kanske vi hakar på där. Vi får se, klockan är ju inte så mycket ännu ;)

Nu morgonröken och sen bus med lilleman! :)

Kommentarer
Postat av: maria

nej! jag väntar på att någon ska testa så jag också kanske vågar, haha! ;)

2009-04-03 @ 08:46:14
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0