Ändrade planer, som vanligt.

blev aldrig att promenera till Ida. Jag tror hon sover fortfarande, för hon har då inte hört av sig? En fågel viskade i mitt öra att det blev lite ölande igår, dagen till ära. Finns ju en möjlighet eftersom hon fortfarande sover, hihi :P Nåja, vi får väl ta det en annan dag..

Ringde Jenny strax före elva så hon och Dolly kom hit och promenerade med oss! :) Blev en sväng till storheden, handlade lite hit hem och en godisbit ;) Ebba och Dolly var helt galna, haha ;) Nu vet jag iallafall att Ebba inte kommer äta upp Dolly, haha :D När vi var in på Maxi så knöt vi fast hundarna brevid varandra.. och när vi hade betalat och var på väg ut så såg vi att Dolly stog och tuggade på Ebbas hals, hahahaha ;) Ebba brydde sig inte ett dugg, jättebra! :) Hade hon velat så hade hon lätt kunnat göra något dumt, men icke sa nicke! ;)

Kom oss hem för inte så länge sen. Jenny och Dolly for direkt för att hämta tok Loke på dagis och vi gick hem :) Har hunnit packa upp, surra i telefonen (som vanligt;) och nu nöter jag. Ebba sover och Emil far runt som en ligist, även det är som vanligt ;)

Ikväll ska jag och träna Body pump! Som jag har längtat :) Har bara varit på det en gång men nu äntligen blir det av igen :) Älskar när man blir helt slutkörd, då känner man att man verkligen HAR tränat :) Innan det ska jag och sola, hinner inte göra det efter så tar det innan. Det blir nog bra! :)

Nej ni. Nu har jag inte tid, ska ge Emil lite mellis och sen leka eller nå annat kul ;)

Kommentarer
Postat av: maria

har du testat solariet på stil??

2009-04-02 @ 20:42:44
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0