Oj så fel jag hade

Kommit hem från BVC nu. Jag som trodde Emil gått ner i vikt, varför jag trodde det har jag ingen aning om, men det hade han minsann inte gjort! :) Nu väger han 6555g och är 63 lång :) Så närmare 500g har han gått upp på två veckor. Känns skitbra! :) Då vet jag att han inte är så liten som jag trodde och det känns skönt :)

Efte BVC mötte vi Patrik och Ebbs som var på väg ut så vi följde med på en liten prommis. Sen när vi kom in så lyckades jag klanta till mig, haha. Skulle ge Ebba mat medans jag pratade i telefonen, och så råkade jag tappa skålen upp&ner! Så det var bara att ställa sig på knä och plocka hundmat, haha. Det kallar jag klantigt! :P

Dagen idag är fullspäckad. Typ. Måste på bolaget och handla inför ikväll, hämta resesängen hos mamma så Emil har någonstans att sova hos farmor, och så tänkte vi hinna förbi Johan&Bella en sväng innan vi ska lämna Emil. Om vi nu hinner såklart.

Åh, jag får alltid sån ångest när Emil ska sova borta! :( Jättejobbigt. Fast å andra sidan så måste man göra det nån gång, få vara för sig själv och samla nya krafter. Då är jag en mycket bättre mamma, om jag får samla mina krafter :) Tänkte lämna han efter fyra nån gång, närmare fem. Ville inte lämna han tidigare för då kändes det FÖR tidigt. Iallafall för min del ;)

Nä, nu ska jag slöa lite medans man har tid. Ikväll blir det fest för hela slanten, haha. Ska bli grymt kul! Mest troligt så blir det nog utgång också. Men vi ser ju :) Det hade som varit kul att gå ut för jag har inte varit ut i den här stan på huuuur länge som helst.

Jo föresten! Jonas fick körkort idag, grattis brorsan!! ;) Då vet jag vem som är min fylleshaufför ikväll?!! ;) KANON!

Sup och svälj, trevlig helg ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stooora killen ju! :-)

Nova ligger och skiter och sover i bilbarnstolen, vi har just hämtat och ätit mat från MAX, blev lite lata såhär på fredagseftermiddagen!



Trevligt att ni kikade förbi igår, dock trötta barn!

2008-09-05 @ 17:29:59
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Johanna & Stensryd

Nämen hejsan!

JOdå, jag är kvar... Fast med andra arbetsuppgifter! =)

Hur är det med dig då, går det bra med lillkillen?? =)

2008-09-05 @ 21:12:04
URL: http://maryinthemorning.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen hejsan!

JOdå, jag är kvar... Fast med andra arbetsuppgifter! =)

Hur är det med dig då, går det bra med lillkillen?? =)

2008-09-05 @ 21:12:23
URL: http://maryinthemorning.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen hejsan!

JOdå, jag är kvar... Fast med andra arbetsuppgifter! =)

Hur är det med dig då, går det bra med lillkillen?? =)

2008-09-05 @ 21:12:57
URL: http://maryinthemorning.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag sitter med lite administrativt nu istället..

haha, jag kan förstå et! Underbart att vara ledig! ;)

2008-09-06 @ 14:20:11
URL: http://maryinthemorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0