Uppe före fan!

Usch! Idag ville Emil vakna på tok för tidigt. Redan klockan sex! Men då fick han ligga i våran säng och prata medans jag halvsov tills klockan blev sju, ungefär. Rätt skönt! :) Nu är vi uppe och jag är alldelens för trött för det här, haha.

Tänkte ta mig en dusch när Emil somnar om, men får se om jag orkar, kanske går och lägger mig igen? Lät jäkligt skönt faktiskt! ;) Tror det blir så...

Idag ska vi på stan en sväng. Har egentligen inga pengar, men en lunch/fika ska jag ta mig råd till ;) Det blir väl jag, Marie, Thess och kanske Nathalie och Sara? Får se om dom hänger på? Hade varit kul iallafall, men annars får dom följa med en annan gång. Kommer fler chanser om man säger så! ;)

Nu är Emil hemskt grinig och jobbig. Ska se vad ha vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0