Sovmorgon!

Haha. Jajjemen! Fick sova till tjugo i åtta :D Emil vaknade första gången kvart över sex, men som tur var så somnade han om då jag lyfte över han till våran säng, mysgrisen mammas! ;)

Idag vette tusan vad vi ska hitta på? Patrik jobbar förmiddag idag, så han är hemma strax efter två. Så det blir en promenad nu med Ebbs på morgonkvisten, väntar nån timma till, såhär tidigt går vi aldrig ut med henne! Så hon får nog vänta till halv tio - tio nån gång :) Blir nog att bara vara hemma på förmiddagen, finns inte sådär supermycket att göra. Vi får mysa på tills pappa Patrik kommer hem.

Och ikväll har jag inte heller någon aning om vad vi ska hitta på? Blir lugnt iallafall. Kanske bara blir att vara hemma? Finns tyvärr inte så mycket annat att göra. Plus att vi inte har nån fungerande bil ännu heller :( Måste låna mammas och pappas bil om vi ska nånstans, men det är ju inte alltid den är ledig, så då går det ju inte.

Nu ska jag ta mig lite frukost och sen bus med Emil! ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

:) Fått sova ngn timme nu iaf, hemskt skönt. Inte som ett lik! ha ha..

Trevligt att se er med, även om sötemil dissade mig totalt! hah,

2008-10-10 @ 14:05:53
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0