Dumma spruta!

Jag skyller allt på sprutan. Det var sprutan som tog fram Emils dåliga humör! Dumma spruta! Emil var gode trött tidigare idag. Sist jag skrev så sov han, och vet ni när han vaknade? Halv sju! Så länge har han aldrig någonsin sovit på dagen. Men sen var han pigg och utvilad, så vi busade på fram till åtta, då var det mat dags och sen sov tajm. Tror han slocknade tjugo över åtta eller nå sånt, skönt! :) Han har vaknat 2-3 gånger, men då har han bara legat och pratat för sig själv och sen somnat igen. Så jag har inte behövt gå in till han nånting. Underbart ;)

Surrade i telefonen till nio nån gång och sen fick jag ett ryck. Så nu har jga hunnit med att hänga tvätt, rensa bort från vardagsrumsbordet och plockat undan Emils saker som legat överallt i hela vardagsrummet. Så nu ser det någorlunda ut. Förutom alla 45 husdjur vi har, som så fint kallas för damråttor! Imorgon tänkte jag nog ta tag i disken och även rensa skåpen som vi har i sovrummet. Stoppa allt som ska slängas i förrådet tänkte jag. Då vet man vars all skit är, så blir det enkelt att slänga sen! :)

Har även varit duktig och fixat med en del samtal idag. Patrik ringde och sa upp el-abonnemanget och bokade besiktning för lägenheten. Och jag ringde Antnäs möbler och kollade så dom kan förvara soffan åt oss tills vi flyttar, och det gick så bra så :) Imorgon ska jag fixa med adress ändringen så man även får det gjort. Så sen har vi nog inge mer att fixa, förutom själva flytten såklart! ;) Har redan gjort en flytt på internet, telefon och tv, så det är klart för länge sen :)

Nu inväntar jag Patrik, han slutar halv elva, och då ska vi göra vitlöksbröd och mysa på. Iallafall enligt mig, han vet inte om det ännu, haah! ;) Ebbs ska få gå ut en sista sväng också, henne får jag inte glömma bort! :P

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är bara att komma. Efter bvc vore ju rätt bra. Ska dit 13.30 så jag lär ju vara hemma vid 14 nån gång, men Thess skulle hora av sig imorrn så jag får väl ta det med henne :)

2008-10-07 @ 20:34:01
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

:-)



Klart man vill pussa henne! Ha ha, såg ditt sms, men jag ringer imorgon, håller på att fixa lite här är bara in en snabbis. Komemr gärna förbi imorn, men som sagt. Jag ringer!

2008-10-07 @ 22:26:54
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0