Ännu en dag avklarad

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Inte för att jag klagar, tycker det är skit kul att ha nånting att göra! ;) Klev upp strax före åtta och busade på med Emil. Han var suoertrött redan vid halv tio men var jävligt envis med att INTE sova. Så han somnade nog efter tio nån gång?

Vid elva så kom Sara (Patriks syster) på besök. Självklart vill ju Emil umgås med sin söta faster! :) Så hon stannade här tills klockan blev halv tre, riktigt trevligt var det, och tiden gick sjukt fort. När Sara for hemmåt så tog jag, Ebbs och Emil en promenad runt Kyrkbyn i det fina höst vädret! Idag har det varit kanon väder enligt mig :) Promenaden tog ungefär en timma, sen var vi framme hos mamma! :) Där blev det middag och surr med mamma och brorsan.

Var hemma igen strax före sju och då var det bad tajm för Emil. Han sprattlade på som en liten fisk :) Åtta var det mat dax och halv nio sov han. Sköönt! :) Han hann även med att bajsa efter maten, så äntligen har han gjort det. Alltså borde han vara en snäll pojke imorgon? :P

Själv så tog jag tagi disken då Emil somnat, så nu ser köket ut som ett kök igen och inte som en soptipp! Har även slängt en massa skrot från köket som vi samlat på oss, det blev en hel jävla sopsäck! Haha :) Aja, rensat har jag ju iallafall fått göra :) Sen har jag hunnit med att damtorka i vardagsrummet och plocka undan en massa skit. Tyvärr har jag inte hunnit rensa nå skåp idag, men det tar jag nog imorgon, det går ju fort! Det mesta ska ju kastas :)

Nu ska jag se Brothers and sisters, och invänta Patrik.

PS. Jag är hungrig, igen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej fröken! Jag har tänkt ringa dig hela dagen, men är så jävla seg, dessutom har telefonen hängt sig 50 gånger och jag har bråkat med Nova, ha ha. Vi fick vara vaken hela natten IGEN. Hon kan Nova hon.. trött mamma ska försöka vila lite nu, men ska ta mig i kragen och ringa dig sen! :)

2008-10-08 @ 12:04:46
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0