Torsdag

Torsdag idag.

Ingen ny spis blev det. Han tyckte våran fungerade utmärkt, vilket JAG inte höll med om. Men mebn, så kan det gå! Var hemma hela dagen igår. Efter Emil hade ätit middag vid fyra som for jag och Patrik och handlade. Emil fick stanna hos mormor då, det tyckte han om! ;)

Kom oss hem med mat vilket var skönt eftersom vi hade helt jävla tomt i kylen. I frysen, men det fanns inte mycket man kunde hitta där i. Jag gick och hämtade hem Emil och Ebba och sen blev det en enkel middag utav korv och mos :)

Emil fick gå och lägga sig tidigare igår för han var så satans trött. Så redan klockan sju slängde jag han i säng. Bara därför så var han grymt övertrött så han somnade ändå inte förrän halv åtta, han var arg! Men det gick över :) Donade på n'r han hade somnat och sen rev jag lite mer tapet.

Idag ska jag fortsätta med att riva då jag väl har tid. Sen ska jag kanske på storheden idag igen? Måste köpa blöjor och så glömde vi köpa lite små saker igår som jag tänkte handla idag. Ska in på Willys och handla två julstjärnor att ha i fönstrena, såg dom igår men visste in om jag hade råd, men det har jag! :) Sen på Maxi ska jag köpa en till likadan lampa som vi har i vardagsrums fönstret, behöver en tredje så det ser bra ut ;)

Nu äta frukost innan Emil blir ond för att han måste ligga helt ensam i vardagsrummet!

By the way! Grattis till sötaste Loke på 2-års dagen! Värsta stora killen har han nu blivit! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-27 @ 08:40:02
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: jonna

japp japp:)



nu e familjelyckan över;P

2008-11-27 @ 13:47:00
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0