Sagt och gjort.

Jajjemen. Emil åkte till farmor nu på eftermiddagen. Saknar redan min lilla plutt. Men det är bra att vara ifrån varandra lite, för då blir det roligare att ses imorgon :) Han skulle komma hem efter lunch.

Så vad har vi gjort sen Emil for? Inte alltför mycket faktiskt. Började damtorka och plocka undan lite, sen damsög jag. Efter det for vi på storheden en sväng. Handlade lite på Maxi, sen bolaget och sen hämtade vi hem käk! :) Så nu har vi ätit och jag sitter här och nöter. Ska gå till bilen och hämta skurhinken som legat där i hundra år också tänkte jag ta och skura. Sen ikväll när jag har ork (OM jag har ork) ska jag börja fixa med förarbetet i hallen. Usch vad jobbigt! Nåja, blir bra då det är gjort ;)

Nu ska jag gå till bilen. Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0