Midsommar

Sådärja. Då var vi inne på dagen efter midsommar! :)

Midsommardagen började åt helvete eftersom jag och Patrik for till bolaget men upptäckte att dom hade stängt!! (Dom brukar ju faktist ha öppet, iaf tidigare år, och vi hade ju inte kollat upp det nu) Så liiite less blev vi :(

Nåväl, det löste sig iallafall, som tur var! :) Så ikväll har jag varit på min "premiärfest" i Rutvik och det var jättetrevligt ;) Patrik och Ebba har slappat hemma och Emil har varit/är hos mormor och morfar! Hade ganska så jättemycket seperationsångest (har det fortfarande) för att lämna honom, men å andra sidan så vet jag att han har det superbra! Och det är de som räknas :) Känns skönt att kunna hitta på nånting själv och kunna "känna lugnet" och inte ha något ansvar för ett litet tag. (Misstolka inte att jag inte vill vara med min underbara griniga son ;)) Saknar honom redan, och jag hör bebisgråt hela tiden. En skada jag fått kanske, haha! ;)

Nu ska jag njuta av ensam tid med min älskade Patrik, och såklart Ebba ;) Ha en fortsatt trevlig kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0