Storforsen

Jajjemen. Idag har vi varit en hel hög till Storforsen. Om jag ska nämna namn så var det jag, Patrik, Emil, Ebba, Sara, Anki, Björn, Josefin, Marie och Stefan. Så vi var några stycken :) Kom oss dit strax efter ett tiden.. Gick en runda och kollade på forsen, sen satt vi vid elden och grillade korv med bröd, med mera.. Tyvärr blev det inga kort eftersom min kamera är trasig!! :( Miss my kamera! Men hur som helst så var det en riktigt trevlig dag! :) Tog oss hem så vi var hemma till halv sex ungefär..

Då for vi hem och ugglade ett litet tag. Sen strax efter åtta tiden gick vi upp till Ida och var sociala med folket där. Spelade Guitarr Hero, tog en cider och surrade som vanligt :) Alltid lika kul med tjejjorna! :P

Och nu är vi hemma. Har gett Emil kvällsmaten och han ligger nu i sängen och sover.. Tror jag? Han pratade för sig själv för ett tag sen, men nu är det tyst :) Så jäkla skönt att vi fått in rutiner nu. Han äter samma tider varje dag, så det är ruskigt skönt! Har även börjat öka matmängden en gång per dag nu, ska öka upp till två gånger per dag imorgon tror jag. Sen så är de så skönt att veta att när jag gett han kvällsmaten vid halv tolv - tolv så sover han för natten :) Han vaknar en gång per natt, men då får han nappen, eller så får han komma och sova med oss i sängen. ( Typ alltid med oss blir det ;P) Sen vaknar han inte förrän halv sju - halv nio på morgonen och vill äta. Så han är en snäll pojke nu! :D

På tal om Emil så har hans snälla mormor varit och köpt han ett babygym idag. Tack mamma! ;) Så där har han legat och sprattlat lite smått på eftermiddagen efter vi kommit oss hem från Storforsen. Tyvärr så ville han inte ligga där länge alls, han blev less. Men kan även bero på att han var hungrig? Haha! ;D Nåväl, det var superfint iallafall :)

Och nu ska jag inte skriva nå mer för nu ska jag dra mig till soffan och glo på tv.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att få komma ut och se något annat än gränderna! :) Vi brukar dra en repa till Storforsen varje år, men i år har det inte blivit ännu. Men sommarn är ju inte slut ännu :D

2008-07-19 @ 08:04:11
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0