Ooooh, imorgon! :)

Imorgon far vi till IKEA. Som jag har längtat!! :) Fast jag ska inte säga för mycket, hoppas Ida fortfarande hållt sig frisk, så hon inte blivit sjuk igen. Måste ringa henne sen och kolla! Men förhoppningsvis mår hon bra :) Och Emma, du skulle väl också följa? Visst då? :) Har iallafall nedräkning nu, haha.

Gårdagen var slapp och slö, förutom jobbet då. Vi for och storhandlade där vid tolv tiden, så nu har vi äntligen mat hemma! Gott ;) Sen for vi (jag och Ida) ut med hundarna i Karlshäll så dom fick springa av sig lite och bli trötta! :) Det tyckte dom nog var kul minsann! Efter det så var de bara att skynda sig hem och äta, för att sen fara till jobbet. Sen efter jobbet när jag kom hem så kom Patrik och Ebba och mötte upp mig på parkeringen, så då gick vi till ängen och lekte ett tag, och sen gick vi in! Myspys! ;)

Och idag så ska jag och Pattrik fara till växtriket en sväng och kolla på lite blommor, blomkrukor och dylikt. Vi fick ju presentkort där utav Patriks mamma i julklapp, så vi ska försöka hitta oss något fint! :) Och det gör vi säkert :)

Sen idag, närmare bestämt halv tre, så ska jag till Barnmorskan på besök. Vet inte vad jag ska göra där, men antar att dom kollar "det vanliga"? Typ blodtryck, hjärtljud och sånt där? Jag har fan ingen aning! Haha ;) Men nånting kollar dom iallafall :)

Nu ska jag äta frukost och sen duscha så jag hinner göra allt idag!
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0