Vad var det jag sa?

Tänk att jag känner mig själv så jäkla bra! :) Inte gick jag och la mig då jag tänkte göra det, blev att jag la mig strax före tolv. Jag visste det! Haha ;) Nåja, det var faktiskt julklapparna som tog sin tid, så svårt att välja vilka bilder jag skulle ha. (Dom får en varsin almenacka med Emil i ;)

Så nu är nästan alla julklappar fixade, har inte tänkt köpa så mycket i år. Ska bara fixa ca 2 till, men det går fort ;)

Inatt fick Emil nå knäppt ryck och vaknade och ville vara vaken! Jag höll på bli galen. Inte för att han skrek eller nå sånt, han låg bara i våran säng och pratade och sprattlade. Men det var ändå irriterande för inte fan kunde jag somna om då, fick vänta tills han hade somnat igen. Så klockan 02 blev han tyst tror jag? Och nu har vi nästan nyss klivit upp, halv åtta fick Emil välling.. nu ligger han och ser på tv i babygymmet :)

Ska ta mig lite frukost nu.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fii fan, du har ju t.o.m varit snabbare än mig med julklapps köpandet och jag som ändå brukar vara snabb :P

2008-12-09 @ 07:56:29
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Det gör jag absolut! :) Ska egentligen på BVC hela dagen på nå jävla tjaffs, men jag orkar nog inte kliva upp 06 och skjutsa John till jobbet så han får ta bilen. Ta med dig terroristen också så kan vi gå en sväng eller nå. :)

2008-12-09 @ 09:44:14
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nath

Du får en utmärkelse på min sida av mig för att jag läser din blogg varje dag :)

2008-12-09 @ 17:08:09
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0