Inte somna, inte somna..

Onsdag morgon.

Precis kommit ut från duschen, skönt. Känns som en evighet sen jag duschade sist, haha. Blir lätt så när jag har en liten Emil :P Emil ligger och sover i sängen med pappa och Ebba, ser riktigt mysigt ut. Som rubriken lyder, inte somna inte somna, det var min tanke när jag la Emil i sängen vid halv nio. Jag brukar ALLTID lyckas somna då och det är inte bra, för då är jag extra seg resten av dagen. Men idag somnade jag inte! :) Min tanke var ju att duscha då han somnade och så blev det också, äntligen. Hah!

Får se vad denna dag har att bjuda på. Kanske vi åker förbi hos Malin? :) Hon ville ha besök. Förhoppningsvis kan jag ta bilen idag. Malin om du läser det här, vi kommer vid två tiden om jag kan ta bilen! :) Men jag ringer innan, för du kanske gör nå annat då, vad vet jag? :P

Nä, ska klä på mig och fixa lite innan Emil vaknar igen. Han brukar inte sova alltför länge såhär på morgonkvisten.
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Nath

Jag sov hela tiden, hela 9,5 timmar bortsett från matningen :D underbart!

2008-12-17 @ 10:01:32
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nath

God Jul på er! Vi smiter ju imorgon, så då hinner vi inte ses.



Hoppas Emil skött sig och får mååånga paket =)



GOD JUL!

2008-12-17 @ 20:16:14
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0